Bestuur en Organisatie

Productgroep Dienstverlening

Subdoel

Inwoners en ondernemers hebben regie over eigen data en kunnen meer zaken zelf regelen.

Prestaties

  • Het persoonsinformatiebeleid wordt nageleefd zodat de privacybescherming van de burger gewaarborgd is.

  • De mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP) worden op een juiste wijze verwerkt.

  • Jaarlijkse zelfevaluatie BRP en zelfevaluatie waardedocumenten zijn succesvol afgerond.

  • Bij aangifte wordt preventief identiteitsfraude gecontroleerd.

Subdoel

Inwoners en ondernemers kunnen hun zaken vanaf iedere plek afhandelen.

Prestatie

  • We optimaliseren de werkprocessen in de keten door middel van verbetersuggesties aan partijen.

Subdoel

Inwoners en ondernemers worden geholpen door het antwoord direct te geven of door te verwijzen naar de juiste oplossing.

Prestaties

  • We handelen 2de-lijns verzoeken (mail, terugbel -en iBurgerzaken) binnen de behandeltermijn af.

  • We zorgen ervoor dat het kennissysteem (Antwoord+) de content beschikt om vragen direct te beantwoorden.

  • Volledige registratie van gevonden voorwerpen.

  • Eerstelijns beantwoording op grond van informatie in Antwoord+ en vak applicaties.

Subdoel

Diensten en producten zijn eenvoudig en duidelijk aan te vragen.

Prestaties

  • We optimaliseren de werkprocessen in de keten door middel van verbetersuggesties aan partijen.

  • Alle aanvragen, aangifte, verzoeken en klantvragen worden deskundig en klantgericht uitgevoerd.

Subdoel

Diensten en producten worden indien mogelijk direct geleverd.

Prestaties

  • We optimaliseren de werkprocessen in de keten door middel van verbetersuggesties aan partijen.

  • De kwalitatieve en kwantitatieve bezetting van alle kanalen is voldoende.

De kwalitatieve en kwantitatieve bezetting bij publiekszaken is een aandachtspunt voor 2022. Corona en de niet volledig werkende telefooncentrale hebben impact op de kwantitatieve bezetting waardoor effect op de kwalitatieve uitvoering merkbaar is.

Subdoel

Iedere inwoner en ondernemer wordt in staat gesteld mee te doen en dit wordt zo makkelijk mogelijk gemaakt.

Prestaties

  • We informeren de burger (pro-)actief over actualiteiten met betrekking tot publiekszaken.

  • Alle aanvragen, aangifte, verzoeken en klantvragen worden deskundig en klantgericht uitgevoerd.

Deze pagina is gebouwd op 01/17/2023 10:58:37 met de export van 01/11/2023 11:18:32