Bestuur en Organisatie

Productgroep Dienstverlening

Effectindicatoren

Metingen 31-12

Streef-

Referentie-

2019

2020

2021

waarde

waarde

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over publieke dienstverlening

-

67

-

-

n.v.t.

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over gemeentelijke informatievoorziening

-

75

-

-

n.v.t.

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Rapportcijfer digitale dienstverlening

-

7,4

-

7,5

n.v.t.

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Gemiddelde doorlooptijd producten en diensten (dagen) (1)

13

19

18

-

n.v.t.

*

Percentage aanvragen dat na streefdatum openstaat (servicenorm) (1)

18,4

21,8

15,3

-

n.v.t.

*

Aantal terugbelverzoeken (1)

18.219

17.263

18.289

-

n.v.t.

*

* De aantallen/percentages 2019 betroffen maar een deel van 2019, deze zijn gewijzigd in het aantal/percentage voor geheel 2019. Ten gevolge van Covid-19 was er minder capaciteit beschikbaar en een verminderde bereikbaarheid als gemeentelijke organisatie. Dit is zichtbaar in de metingen van 2020 en 2021.

Deze pagina is gebouwd op 01/17/2023 10:58:37 met de export van 01/11/2023 11:18:32